Mulți oameni cred că beneficiile unui blog pentru afaceri sunt doar un fel de jurnal. Ceva de scris atunci când doresc să facă un anunț al companiei sau să vândă un produs nou. Dar credeți-ne când spunem că realitatea unui blog de afaceri bine făcut este mult mai mult de atăt.
Marketing-ul de conținut cu o strategie eficientă, în special prin blogging, poate fi un instrument de marketing extrem de puternic pentru afacerea ta. Cănd este făcut bine, un blog poate să îmbunătățeasca traficul pe site-ul tău. Aici punem accent pe făcut bine.
De ce afacerea ta are nevoie de un blog în 2023
Să începem de la început. Marketingul de conținut a devenit din ce în ce mai popular în anii recenți. Aproximativ 7/10 oameni prefera să obțină informații despre o firma prin articole sau postări de blog în loc de reclame.
Prin postări valoroase și relevante pentru publicul tău țintă sau strategii de conținut vei oferi clienților încredere, iar brand-ul tău va ajunge la mai mulți oameni (brand awareness) și conversii mai multe.
Hai să vedem mai departe care sunt beneficiile unui blog pentru afacerea ta.
Beneficiile unui blog pentru afacerea ta
Poate nu ești convins încă de ce ai nevoie de o strategie blog și cum asta va ajuta afacerea ta. No problem. De aceea suntem aici. Hai să vedem care sunt beneficiile unui blog.
- Crește traficul pe site
- Stabilești încredere cu cititorii
- Crește brand awareness-ul
- Creezi o relație cu cititorii
- Generezi conversii
- Reutilizezi conținutul tău
Crește traficul pe site-ul tău
Un blog poate să îți crească traficul pe site-ul tău. Dacă faci un research și îți dai seama ce probleme sau întrebări au publicul tău țintă, vei obține idei excelente pentru subiectele de blog pe care să le scrii.
Cănd ai făcut o cercetare bună și ai publicat conținut valoros care răspunde la întrebările pentru care știi că există o cerere, șansele tale sunt cu siguranță în favoarea ta pentru a atrage clicuri către postările de pe blog.
Cănd ajung potențiali clienți pe blogul tău și au o experiență pozitivă asupra conținutului tău, postarea ta va avea cel mai probabil continuitate să câștige credibilitate, să aibă rezultate bune în SERP-uri(pagina cu rezultatele a moturului de căutare) și să atragă mai mulți utilizatori pe site-ul tău.
Stabilești încredere cu cititorii
Conținutul de calitate care răspunde la întrebarile clienților, stabilește încredere cu cititorii. Cănd creezi postări făcute cu un research bun complementat cu surse care să îți susțină afirmațiile, credibilitatea ta este mai apreciată online. Cănd cititorii au o experiență pozitivă cu conținutul tău, vor asocia experiența această cu credibilitatea brand-ului tău.
Crește brand awareness-ul
Pentru a crește brand awareness-ul firmei tale, nu trebuie să însemne strategii de reclame care sar în evidență. Noi considerăm că modalitatea cea mai subtilă de a crea relații cu publicul țintă este utlizarea strategiei cea mai înțelepte de a construi în mod eficient brand awareness-ul.
Creezi o relație cu cititorii
Dacă conținutul tău este de valoare, cititorii tăi vor crea o relație cu tine și cu postările tale. Cănd un blog oferă educație și valoare, cititorii tăi vor începe să aibă incredere în brand-ul tău care va duce la creșterea conversiilor cu timpul.
Generezi conversii
Este mai probabil ca oamenii să cumpere de la brand-urile în care au încredere și de la brand-uri cu care au o asociere pozitivă. În general, oamenii preferă să-și dea banii acolo unde simt că sunt câștigați pe drept. Construirea încrederii și a brand awareness-ul printr-o strategie eficientă de blog este o modalitate excelentă de a genera clienți potențiali și de a crește conversiile cu timpul
Reutilzează conținutul tău
Aceasta este metoda noastră favorită. Oportunitatea de a reutiliza conținutul tău. Este o modalitate excelentă de a diversifica strategiile tale de marketing de conținut și de a ajunge publicul țintă în număr mai mare prin mai multe canale media. De exemplu poți folosi youtube, instagram, tiktok, facebook.
Blogurile sunt o modalitate excelentă de a începe prin reutilizarea conținutului.