Așadar, te întrebi de ce este seo important pentru afacarea ta? SEO este important pentru afacerea ta deoarece oferă vizibilitatea de care ai nevoie pentru a atrage clienți în această eră digitală. 84% dintre clienți și 94% dintre cumpărătorii vor efectua căutări online înainte de a face o achiziție, astfel încât dacă nu ai o prezență puternică online te vei trezi în spatele concurenței.
O strategie SEO puternică îți va permite să-ți poziționezi site-ul web și conținutul pe paginile cu rezultatele motorului de căutare(SERP) pentru cuvinte cheie relevante, astfel încât să poți atrage atenția clienților potențiali și să transformi această atenție în vânzări.
Ce este SEO?
SEO descrie strategia pe care firmele o folosesc pentru a-și face conținutul mai atrăgător pentru motoarele de căutare. Vizitatorii care navighează către site-uri prin acest canal sunt denumiți trafic organic sau trafic SEO. Chiar dacă nimeni nu știe exact algoritmul Google deoarece este extrem de complex, prin a studia SEO începi să dezvolți unele cunoștințe.
De a lungul timpului s-a reușit să se descopere o serie de factori diferiți care par să influențeze clasamentul site-urilor. Ne referim la acești factori fie SEO on-page, adică strategii pe care le implementezi pe propriul site; și SEO off-page, adică tehnici pe care le implementezi în afara proprietății tale web principale.
O strategie SEO bine dezvoltată va include atât SEO on-page, cât și off-page.
Ce este SEO on-page?
Pentru SEO on-page, va include producerea de conținut legat de cuvinte cheie de mare valoare și apoi optimizarea conținutului pentru a se asigura că motorul de căutare știe la ce se referă conținutul. Aceasta înseamnă să acorzi atenție la titluri, alt tags, descrierilor meta, URL-ului și plasării cuvintelor cheie.
Ce este SEO off-page?
Pentru SEO off-page, conținutul va fi legat de conținut adecvat atât pe site cât și în afara acestuia. Brandurile trebuie să dezvolte strategii pentru a atrage backlink-uri pentru a genera trafic și clasamente. Poți realiza acest lucru prin promovarea conținutului pe diverse platforme, cum ar fi prin postări de advertoriale, rețele sociale sau publicare de conținut.
De ce este SEO important pentru afacerea ta?
Ce este important de reținut este ca Google analizează o varietate de factori diferiți atunci când vine vorba de clasarea site-urilor web care apar pe paginele cu rezultatele motorului de căutare(SERP-urile). Ei doresc să găsească conținut care este relevant pentru utilizatorului care face o căutare.
De asemenea, google dorește ca pagina să fie de încredere pentru a oferi valoare pentru cititor. Când conținutul se clasează foarte bine în SERP, are șanse mult mai mari de a atrage clicuri și atenție decât conținutul clasat mai jos. Se estimează că 30% dintre clicuri vor merge către rezultatele căutării în poziția 1 pe SERP, scăzând la 12% în poziția trei. În partea de jos a paginii, site-urile aflate în poziţia nouă şi zece primesc doar aproximativ 2% din clicuri.
Diferența dintre site-urile de top și cele de mai jos indică în mod clar că firmele care doresc atenția clienților online trebuie să-și îmbunătățească clasamentul. Lumea digitală devine rapid o parte esențială a vânzării pentru aproape toate companiile. În 2016, pentru prima dată, s-au făcut mai multe achiziții online decât în magazine. Aproape jumătate dintre furnizori spun că publicului țintă le place să cerceteze online, chiar dacă ajung să cumpere într-un magazin.
Dacă ai un brand trebuie să acorzi atenție serviciilor de SEO. Astfel, te vei asigura că nu este compromisă partea brand-urilor prin care se transmite vocea și vizibilitatea față de clienți.
SEO a devenit o componentă critică pentru succesul online al afacerilor. Dacă dorești să te asiguri că brand-ul tău are o prezență puternică și ești gata să implici clienții moderni trebuie să investești în serviciile SEO.